flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошено конкурс на вакантну посаду державної служби категорії «В» - старшого секретаря суду

06 грудня 2017, 10:47

Дзержинський районний суд м. Кривого Рогу Дніпропетровської області повідомляє про оголошення конкурсу на вакантну посаду державної служби категорії «В» - старшого секретаря суду (строкова посада).

 Умови проведення конкурсу додаються.

Конкурс буде проведено згідно з Законом України «Про державну службу» від 10.12.2015 року за № 889-VIII та відбудеться об 11.00 годині 27 грудня 2017 року – 28 грудня 2017 року (каб. 315 у приміщенні суду за адресою: м. Кривий Ріг, проспект Миру, 24).

Строк подання документів:  до 17:00 години 20 грудня 2017 року (каб. 315 у приміщенні суду за адресою: м. Кривий Ріг, проспект Миру, 24).

 Телефон для довідок: (0564) 74-46-95.

 

                                                                                                                                   Додаток 1

  до наказу Дзержинського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської обл. від 05.12.2017 № 98 - аг

 

 

Умови

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - старшого секретаря Дзержинського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Організовує та забезпечує належну роботу канцелярії суду;

Контролює виконання  функціональних обов'язків працівників канцелярії суду;

Організовує прийом, реєстрацію вхідної кореспонденції, в тому числі процесуальних документів, що надійшли до суду, вносить її достовірні дані в автоматизовану систему документообігу в день її надходження, після чого, передає всі процесуальні документи до канцелярії суду з цивільних, адміністративних та кримінальних справ із зазначенням кількості аркушів.

Контролює ведення документів первинного обліку, номенклатурних справ;

Здійснює контроль з обліку та зберігання судових справ, речових доказів, документів первинного обліку.

Здійснює контроль за направленням судових справ із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій.

Здійснює контроль за своєчасним та якісним зверненням судових рішень до виконання.

Забезпечує своєчасне виконання  постанов про помилування, документів первинного обліку, відповідає за достовірність та своєчасність їх складання та оформлення.

Контролює надходження виконавчих документів після їх виконання, а також відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання.

Забезпечує своєчасне та якісне складання звітів судової статистики, ведення документів первинного обліку, відповідає за достовірність та своєчасність їх складання та оформлення.

Здійснює контроль за своєчасною здачею судових справ до канцелярії суду, систематично доповідає голові суду та керівникові апарату по випадки порушення термінів здачі судових справ до канцелярії суду.

Збирає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду, узагальнює їх, за погодженням із керівником апарату формує номенклатуру справ суду та після погодження з відповідними архівними установами подає на затвердження голові суду.

Організовує підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки.

Вносить пропозиції до плану роботи суду з питань організації діловодства, судової статистики, контролює виконання відповідних розділів плану роботи суду.

Бере участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді.

Організовує та забезпечує належне здійснення прийому громадян працівниками канцелярії суду.

Веде облік та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та іноземних держав.

Проводить навчання з працівниками канцелярії суду.

Контролює ведення обліково-статистичних карток в електронному вигляді.

Виконує доручення голови суду та керівника апарату суду щодо організації роботи канцелярії суду.

Умови оплати праці

 

 

 

Посадовий оклад - 2649 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про  строковість чи безстроковість призначення на посаду

Cтрокове призначення на посаду, на період перебування основного працівника у відпустці для догляду за дитиною

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

 

 

 

 

 

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби ( за формою відповідно до додатку 2 до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку проведення конкурсу на зайняття посад держаної служби» від 25 березня 2016 року № 246);

3) письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Примітка. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік, надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК.          

Строк подання документів: до 17.00. години 20 грудня 2017 року (кабінет 315 у приміщенні суду).

Дата, час і місце проведення конкурсу

11.00 годин 27 грудня 2017 року – 28 грудня 2017 року

м. Кривий Ріг, проспект Миру,24. каб.315  

Прізвище, ім’я та по-батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Спеціаліст з питань персоналу Панчук Лілія Олександрівна

тел. для довідки (0564) 74-46-95, inbox@dg.dp.court.gov.ua

 

 

 

 

 

 

 

Кваліфікаційні вимоги

Загальні вимоги

1.

Освіта

Вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

(бажана спеціальність «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»)

2.

Досвід роботи

Без вимог до досвіду роботи

3.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Професійна компетентність

1.

Професійні  чи технічні знання

- відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів,

- навики роботи з персональним комп’ютером та відповідним програмним забезпеченням, необхідним для якісного виконання покладених завдань

2.

Знання сучасних інформаційних технологій

вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку

3.

Якісне виконання поставлених завдань

вміння працювати з інформацією, орієнтація на досягнення кінцевих результатів, вміння вирішувати комплексні завдання

3.

Командна робота

вміння працювати в команді та вміння ефективної координації з іншими

4.

Особистісні компетенції

підтримка цінностей державної служби, відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполегливість, самоорганізація та саморозвиток, вміння працювати в стресових ситуаціях та з великим обсягом інформації

Професійні знання

1.

      Знання законодавства

- Конституція України,

- Закон України «Про державну службу»,

- Закон України «Про запобігання корупції»,

- Закон України «Про судоустрій і статус суддів»

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданням та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції

- процесуальне законодавство,

- Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва і Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України  від 17 грудня 2013 року № 173,

-Положення про автоматизовану систему документообігу, затвердженого Рішенням Ради суддів України 26.11.2010 №10 (у редакції рішення Ради суддів України від 02 квітня 2015 року №25)