Дзержинський районний суд м. Кривого Рогу Дніпропетровської області повідомляє про оголошення конкурсу на наступні вакантні посади:
- Секретар судового засідання (працівник державної служби) – 2 вакантні посади.
Умови проведення конкурсу додаються.
Конкурс буде проведено згідно з Законом України «Про державну службу» від 10.12.2015 року за № 889-VIII у 2 етапи – тестування та співбесіда, та відбудеться 20 жовтня 2016 року о 10.00 годині (каб. 315 у приміщенні суду за адресою: м. Кривий Ріг, проспект Миру, 24).
Строк подання документів: до 17:00 години 13 жовтня 2016 року (каб. 315 у приміщенні суду за адресою: м. Кривий Ріг, проспект Миру, 24).
Телефон для довідок: (0564) 74-46-95.
Заступник керівника апарату Дзержинського
районного суду м. Кривого Рогу
Дніпропетровської області Т. О. Українець
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття посад державної служби категорії «В»
секретар судового засідання Дзержинського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області
(2 вакансії строкова)
ЗАГАЛЬНІ УМОВИ
|
1
|
Посадові обов’язки
|
- здійснення судових викликів та повідомлень, які знаходяться в провадженні судді, оформлює заявки до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув’язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб, готує копії відповідних судових рішень;
- - здійснення, оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду;
- - перевіряє наявність і з’ясовує причини відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді;
- - здійснює перевірку осіб, які викликані в судове засідання, та зазначає на повістках час перебування в суді;
- - забезпечення фіксування судового засідання технічними засобами;
- - ведення журналу, протоколу судового засідання;
- - виготовлення копії судового рішення у справах, які знаходяться в провадженні судді;
- - вручення копії вироку, оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі і фактично не були присутніми в судовому засіданні;
- - готує виконавчі листи у справах, за якими передбачене негайне виконання;
- - оформлення матеріалів судових справ і здійснює передачу справ до канцелярії суду.
|
2
|
Умови оплати праці
|
Посадовий оклад – 2240 грн, надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця
|
3
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Строкова, на період перебування основних працівників у соціальній відпусті для догляду за дитиною.
|
4
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
|
- копія паспорта громадянина України;
- письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою відповідно до додатку 2 до Постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» від 25 березня 2016 року №246)
- письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
- копію (копії) документа (документів) по освіту;
- заповнену особову картку встановленого зразка;
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік
Строк подання документів: до 17:00 години 13 жовтня 2016 року (каб. 315 у приміщенні суду)
|
5
|
Дата, час і місце проведення конкурсу
|
10-00 годин, "20" жовтня 2016 року
м. Кривий Ріг, пр-т Миру 24, каб. 315
|
6
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу.
|
В. о. спеціаліста з питань персоналу І. І. Бендас
тел. для довідки (0564) 74-46-95,
адреса електронної пошти:
inbox@dg.dp.court.gov.ua
|
ІІ
|
ВИМОГИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
|
Загальні вимоги **
|
1
|
Освіта
|
вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
|
2
|
Досвід роботи
|
Не потребує
|
3
|
Володіння державною мовою
|
вільне володіння
|
Спеціальні вимоги***
|
1
|
Освіта
|
вища освіта за спеціальністю "Правознавство" або "Правоохоронна діяльність" з освітньо-кваліфікаційним ступенем не нижче молодшого бакалавра
|
2
|
Знання законодавства
|
Конституція України,
Закон України «Про державну службу»,
Закон України «Про запобігання корупції»,
Закон України «Про судоустрій і статус суддів»,
Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого Рішенням Ради суддів №25 від 02.04.2015р.,
Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва і Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затверджену Наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013р. №173,
Інструкція про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання), затверджену Наказом Державної судової адміністрації України від 20.09.2012р. №108
|
3
|
Професійні чи технічні знання
|
якісне виконання поставлених завдань,
командна робота та взаємодія,
сприйняття змін
|
4
|
Спеціальний досвід роботи
|
вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення
|
5
|
Знання сучасних інформаційних технологій
|
впевнене користування ПК, програмним забезпеченням, оргтехнікою.
|
6
|
Особисті якості
|
відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполегливість, ініціативність, орієнтація на саморозвиток, орієнтація на обслуговування, вміння працювати в стресових ситуаціях.
|
|
|
|
|
|
** Зазначаються відповідно до частини другої статті 20 Закону України “Про державну службу”.
*** Визначаються суб’єктом призначення з урахуванням вимог спеціальних законів, що регулюють діяльність відповідного державного органу, в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби, та з урахуванням вимог посадових інструкцій.